top of page

Dag 40

Vandaag laatste dag school. Om 10 voor 9 zijn we op school, mooi optijd. We zitten met z'n alle aan tafel voor het ontbijt. Er waren maar 4 leerlingen. Onze docent zei om half 10, we gaan nog even naar de directeur. We hebben een toespraak met een bedankje gekregen van hem. Het was kwart over 10 en we mochten alweer terug naar huis. We besluiten onderweg met z'n alle wat te gaan eten bij Alex in Senegambia. Om 12 uur reden we terug naar onze compound. Om 4 uur vertrekken sommige mensen naar Senegal om daar Paasweekend te vieren. Ik blijf hier want papa komt morgen. Ik ben nog even mee geweest naar Fatoumata om de wonden op haar elleboog en op haar enkel te verzorgen. Ze had er zoveel pijn aan haar elleboog nadat ze desinfectie erop deden. Ze was alleen maar aan het huilen en begrijpelijk. S avonds hebben we bij Alex gegeten met zn 6e en daarna zijn we gaan slapen. Ik heb helaas geen fotos van die dag want ik heb s middags mijn telefoon leeggemaakt. 


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page