top of page

Dag 39

Vandaag is de laatste lange dag voor mij op school. Om 9 uur komen we aan, zoals gewoonlijk kregen we ontbijt en maakten we ons klaar voor het strand. Op school staat er een auto als les model en hij doet het nog alleen zit er geen dak, ramen en deuren in. Vandaag gaan we met alle leerlingen en de auto naar het strand! Eerst werden er allemaal foto's gemaakt van heel de klas. Daarna vertrokken we naar het strand, Jordy rijdt met zijn eigen auto er achter aan. Eerst moesten we even tanken. Echt geweldig dat dit hier kan, in Nederland zou je al lang aangehouden zijn. De mensen hier langs de weg kunnen het ook echt goed zien en vinden het super leuk. Halvewege de weg kreeg ik last mijn rug, ik ben even overgestapt in Jordy zijn auto. Eenmaal bij het strand mocht ik als eerst rijden, super vet! Paar leerlingen achterop en gas. Iedereen rijdt een keer heen en weer, zelfs de leerlingen die nog niet kunnen rijden. Daarna besloten we de zee in te gaan, niemand van ons had zwemkleding aan en een handdoek bij zich. Hup shirt uit en de zee in. Dat was super lekker. Ook hadden ze een bal meegenomen, sommige gingen voetballen en andere gingen zwemmen. Langs het water hebben we nog schelpen gezocht. Al snel is het tijd om weer terug te gaan naar school. Eenmaal weer op Kairoh Garden heb ik de foto's van mama's telefoon afgehaald. Daarna ben ik samen met Demian een rondje gaan rijden en nog spulletjes uitgedeeld. Al snel moesten we weer terug want we zouden in Sebegambia gaan eten. Met Niels, Tim, Dion en mama zijn we naar Alex gegaan. Lekker patatje met mayo en een frikandel speciaal. Daarna hebben we bij Tejo's een ijsje gezeten en zijn we terug gegaan naar Kairoh Garden. Tijd om weer naar bed te gaan. 


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page