top of page

Dag 37

Het weekend is alweer voorbij, vandaag gaan we weer naar school. Zoals altijd staat er voor ons eten en drinken klaar. De leerlingen hadden zelf al 3 elektro panelen gepakt. Ik heb het schema op het bord geschreven en verteld hoe het werkt daarna hebben ze zelf de panelen aangesloten. Als ze het niet goed doen dan vertel ik met een omweg hoe het wel moet.  Om half 12 hadden we pauze. Ik heb aan Senna gevraagd of we donderdag met de open auto ( Nissan Patrol) over het strand gaan rijden, hij zou het gaan overleggen met Mr Gomez. Senna heeft dat een keer tegen mij gezegd als we weg gaan dat we dat zouden gaan doen. Aangezien donderdag mijn laatste dag is gaan we dat woensdag doen omdat we dan langer de tijd hebben. Niels en Jordy wilden daarom eigenlijk mijn verstralers van de Opel. Samen met Niels heb ik er 2 af gehaald en Jordy heeft ze bij hun op de bullbar gezet. Om 2 uur waren we klaar. Ik ben naar Kairoh Garden gegaan om mama te halen en daarna naar Franco om Demain te gaan halen. Demian ging illegaal mee achter in de Opel, vaak doen ze daar niet moeilijk over. We gaan naar Sennegambia omdat ik al een tijdje bij een winkel wilde gaan kijken alleen die was elke keer gesloten. Ik heb bij dat winkeltje wat spulletjes gekocht, een tas en een djembee. Daarna zijn we naar Tejo's gegaan, ik heb een naturel pannenkoek op en mama stoofvlees. Na het eten ben ik naar Jan gereden om mijn geld op te halen en dingen te bespreken over de diagnose kast van mijn school, hij werkt niet meer goed. Daarna heb ik Demian weer bij Franco gebracht en wij zijn weer naar Kairoh Garden gegaan en gaan slapen.  


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page