top of page

Dag 36

Vandaag heb ik lekker uitgeslapen.  Om 11 uur ben ik met mama boodschappen gaan doen onderweg kreeg ik een bloedneus. Eenmaal weer op Kairoh Garden ging ik even een check doen onder der motorkap en ja hoor weer de bouten van de viscokoppeling afgebroken. Ik heb de auto laten staan en ben me om gaan kleden, samen met Niels en Demian ga ik naar het zwembad bij het senegambia hotel. Nadat we hebben betaald kregen we een lig stoel en kwam er een barman langs met de menu kaart. We bestellen wat voor het middag eten, ik heb een tosti kaas ham. Het was zeer benauwd buiten. Het eten werd bij ons bezorgd. Nadat we het op hadden ging er een groepje waterpolo spelen. Wij hebben toegekeken. Daarna zijn we zelf het water in gegaan. Het was super lekker!! Wat heel bijzonder is dat op het hek achter ons apen op zaten. Je moet alleen uitkijken dat ze je spullen niet meenemen. Na een tijdje waren ze weer weg en moesten wij onze spullen inpakken aangezien het zwembad om 6 uur dicht ging. Daarna zijn we bij Paradiso gaan zitten en hebben we een klein pizzaatje gegeten aangezien we vrij laat hadden geluncht. We zijn daarom nog even over een local marktje geweest. Ik heb 1 kraam gezien want je word van hot naar her gesleurd. Om 8 uur gingen we naar Franco gereedschap halen want de Opel moet nog gemaakt worden. In het donker bij een klein lampje hebben we de viscokoppeling er weer afgehaald en het gat groter gemaakt zodat er een dikkere bout doorheen kan. Met de hoop dat die niet afbreekt. Om 10 uur waren we klaar, we besloten nog even wat voor te gaan drinken. Maar al gauw ging ik lekker naar bed.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page