top of page

Dag 38

Om half 8 ging de wekker om naar school te gaan. Vandaag ben ik alleen want Moreno voelt zich niet lekker. Als nog ben ik niet helemaal alleen want Niels, Dion en Jordy zitten ook bij mij op school. Om 9 uur komen we aan op school, al snel kreeg ik de eerste berichtjes over dat ik het AD staat. Als eerst hebben we ons ontbijt gegeten en daarna maar eens beginnen. Paar dag geleden had ik een uitlees apparaat bij Jan meegenomen want die van deze school werkt niet meer zo goed. Samen met Jordy ben ik gaan kijken wat het uitleesapparaat niet doet. Alle leerlingen kwamen al gelijk om ons heen staan, we hebben aan Senna gevraagd of we dit even met z'n 2e mogen uitzoeken omdat het erg druk was er omheen. Dit vond hij geen probleem. Uit eindelijk zagen we dat het uitleesapparaat wel verbinding maakt met de ECU ( de computer in je auto) maar de ECU geeft geen verbinding terug. We zijn het dus bij een andere auto gaan proberen, ook hier was hetzelfde probleem. Ondertussen was het bijna tijd voor pauze. Later gaan we verder uitzoeken wat nou het probleem is. Na de pauze gaan we de stabilisatorstang van de auto van Niels en Jordy lassen want die was gebrokken. Met veel moeite ging de brug omhoog, met de hoop dat hij ook weer naar beneden komt. Het na maken van de stabilisatorstang is het tijd om naar huis te gaan. Maat dat liep iets anders uit dan verwacht, de brug ging niet meer omhoog en naar beneden. 1 leerling deed de brug al naar beneden terwijl hij in z'n vergrendeling stond.    De elektromotor van de brug was ontzettend warm. De brug moet dus eerst omhoog uit z'n vergrendeling en dan naar beneden. Een uur later ging Niels meten en kwamen we er achter dat de 3de fase eruit lag. Senna ging de generator weer aanzetten en de brug kon weer naar beneden. We konden naar Kairoh Garden. Daar hebben Jordy en Niels een achterbank in hun auto gebouwd en ik mocht een plaat van hun hebben die achter mijn tussenschot past. Daarna ben ik naar mn huisje gegaan en eigenlijk niks gedaan.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page