top of page

Dag 35

Vanmorgen werd ik om 9 uur wakker, op mn gemakje opgestaan en omgekleed. Om 11 uur ben ik met Niels en Demian naar Carpoint ( dat is een auto garage) geweest. Daar gingen we een onderhoudsbeurt doen aan een Go For Africa auto. Nieuwe olie en oliefilter, brandstoffilter en een luchtfilter. We hebben daarna nog rondgelopen bij de garage en ja midden in het gras onder het stof stond een t3 bus. De bus is gebruikt voor een ziekenhuis want aan de zijkant staat een ziekenhuislogo. We hebben even erin gekeken maar het stonk zo verschrikkelijk erg! Nog erger dan de containers die op school staan. Daarna was het tijd om de motorruimte van de Go For Africa auto af te spuiten. Dat duurde maar en duurde maar want ze moesten eerst nog zeep halen ( zakjes waspoeder, daar maken ze alles mee schoon) Uiteindelijk was het 3 uur en zijn we naar Franco gegaan om van auto te wisselen. Daarna zijn we met zn 3e naar senegambia geweest om even middag te eten bij Tejo. Ik had een lekker broodje gezond. Na onze heerlijke lunch zijn we opzoek gegaan naar een Volkswagen t2 bus die ik een keer ben tegen gekomen met de aankomst in Tanji, want ik wilde graag het logo hebben. Ik wist nog globaal de route en ja hoor daar staat hij! Maar ik ben wel een beetje gefopt want het logo wat erop stond is geverfd :( Na wat leuke foto's zijn we terug gegaan naar Tanji en heb ik een kom noedels op. Daarna ben ik naar mijn kamer gegaan.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page