top of page

Dag 34

Vandaag de laatste dag school. Om half 8 gaat de wekker en ik kleed me weer om en ga even wat eten. Vandaag gaat er een docent met ons mee om te kijken hoe het op school gaat. Om kwart over 8 vertrekken we en zoals altijd hebben we file, toch komen we net op tijd op school waar we ook altijd eerst mogen ontbijten. Moreno begint met les geven, ik ruim nog een beetje wat spulletjes op en ik ga samen met de docent mijn microfoon van mijn 27 MC maken. Helaas is het nog niet gelukt en gaan we er maandag mee verder. Om half 12 waren we al klaar. Om 2 uur hebben we altijd een evaluatie gesprek bij Franco, je vertelt wat je deze week hebt gedaan en wat je volgende week gaat doen. Volgende week vrijdag hebben we vrij vanwege goede vrijdag. Daarna ben ik naar Kairoh Garden gegaan, daar hebben we even gezeten. S avonds heb ik bij Franco gegeten, je krijgt daar altijd veel maar het smaakt goed! Samen met Niels, Demian en Jimmy hebben we een leraar uitgezwaaid op vliegveld Banjul. Daarna hebben we nog even rond gereden en zijn we naar ons huisje gegaan en gaan slapen.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page