top of page

Dag 33

Vandaag moesten we weer naar school, de wekker ging weer om half 8 en uiteraard even omkleden en eten. We zijn eerst naar Jan gegaan want we moesten wat bespreken over de spullen die opgeslagen lagen in een hok en over een diagnose kast die kapot is. Als gauw besluiten we de spullen zelf op te slaan omdat de school er niks mee doet. Daarnaast nemen we ook de diagnose kast mee zodat we een nieuwe printplaat erop kunnen zetten. Na het gesprek zijn we naar school gegaan. Ik ben op school begonnen met lesgeven in de wet van Ohm (U=IxR) deze soms heb ik ze als eerst uitgelegd en zelf laten uitrekenen. Ik wil dat ze eerst deze formule weten voordat we het moeilijker gaan maken. Ze zijn erg leergierig en 1 jongen is erg slim! Als een leerling het niet snapt en ik weet niet hoe ik het moet uitleggen dan doet hij dat. Al gauw was het pauze en na de pauze heb ik de dozen in de Opel geladen. Het lokaal word weer een beetje netjes. Om 2 uur gingen we weer naar Kairoh Garden en heb ik Demian opgehaald bij Franco. Samen zijn we over zandpaden gaan rijden en ze werden steeds smaller en er kwamen steeds meer heuvels.  Eenmaal terug op Kairoh Garden hoor ik wat rinkelen onder de auto, ik kijk. Ja hoor eindstuk van de uitlaat is afgebroken. Achja, zo erg is het ook niet. Snel heb ik de dozen nog even in de container te hebben gezet gaan we met zn 4 uit eten. Het was heeerlijk! Toen we terug kwamen hadden we een kampvuur gemaakt, ik wilde even naar mijn kamer en tot mijn grote verbazing zag ik een super grote spin! Ik heb amper kunnen slapen moet ik zeggen.  


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page