top of page

Dag 25

Hieperde piep HOERAAA Krissie die is jariggg!! 🎉

Om half 8 ging de wekker, ik werd wakker. Ik keek en er hangt een slinger in mijn kamer. Chris die bij me op de kamer slaapt heeft die slinger opgehangen. Super lief!! Snel omkleden even wat eten en om kwart over 8 moest ik bij de auto staan voor Tim want de spullen voor zijn project staan daar in. Daarna zijn we gelijk vertrokken naar onze school want we moesten om 9 uur op school zijn, eenmaal daar aangekomen zijn we een kwartier te laat door de drukte op de weg. We zijn rustig gestart met wat koffie, thee en water. Daarna hebben we besproken wat we gingen doen. We hebben spullen van de auto van Jordy gehaald en zijn begonnen met een gedeelte van het lokaal leeg te halen. Daar hebben we in de plaats mijn rek met basis elktro neergezet. Er hangen 3 borden aan de muur 1 met diesel onderdelen, 1 voor de benzine autos en een bord met wat elktro erop. Dat bord deed het niet meer dus dat hebben we van de muur gehaald en ergens neergezet. Toen heb ik mijn bord tevoorschijn gehaald en hebben we met de leerlingen een verlichtingspaneel in elkaar gezet. Dat ging aardig goed! Om kwart over 11 hadden we een half uurtje pauze. We hebben toen even wat gedronken en met Jan gepraat want hij kwam even langs om te kijken. Om 1 uur hebben we het afgerond en besloten om morgen verder te gaan. We zijn nog even met zn 5e naar de supermarkt geweest, ze wilden namelijk nog wat eten. We waren even aan het wachten en toen stond er een man naast onze auto, ik zei dat ik jarig was en hij zong voor mij happy birthday to you. Ik heb het gefilmd. Na de supermarkt zijn we terug gegaan naar ons huisje. Ik liep naar binnen in het huisje en ik zag naast mijn kussen een briefje liggen, ik pak het briefje op en lees het. Chris is vandaag naar Senegal gegaan en komt dus vrijdag weer terug. Hij heeft dus dat super lieve briefje achtergelaten met wat geld erbij. Thanksss Chrisss! :) Bij het huisje hebben we even wat gegeten en niks gedaan. Vanavond gaan we bij een pannenkoekenhuis eten met Jordy, Tim, Demian en mama . Ik ben benieuwd!!


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page