top of page

Dag 24

Vandaag werd ik om half 10 wakker, snel even gedoucht. Daarna met de auto naar de goat farm gegaan, daar kwamen de directeuren van alle scholen waar een project werd gegeven. Toen we aankwamen bij de goat farm zaten daar maar 3 directeuren. We hebben ons voorgesteld aan deze mensen en gelijk kennis gemaakt. Jordy, Niels, Dion en ik gaan naar de Pia school, ik ga met hulp van Dion daar auto techniek geven en Jordy en Niels gaan zonneboilers maken. Na onze kennismaking zijn we gelijk met 2 auto's achter die meneer aangereden naar de school. We werden daar voorgesteld aan de hoofddirecteur en we hebben een rondleiding gekregen op de school. Ze geven niet alleen auto techniek ook kapper, timmerman, naaien en nog een paar beroepen. Na de rondleiding hebben we met elkaar besproken wat we gaan doen, we beginnen deze week met alles op orde maken. Volgende week gaan we beginnen met lesgeven. Na het gesprek gingen opzoek naar een supermarkt toen we uitstapte zag Dion dat de Opel koelvloeistof lekte. We hebben even onder de motorkap gekeken en de koelvloeistof kwam spuitend de radiateur uit. We hebben besloten even te pinnen en snel naar het compount te rijden. Dat hebben we gelukkig gered, ik ben toen begonnen met de radiateur uitbouwen. Ik ben toen ff snel onder de douche gesprongen, ik zat helemaal onder de koelvloeistof. Daarna ben ik mijn spullen, die ik in Nederland in de container had verscheept uit de container gehaald op en in Jordy zn auto gelegd en naar mijn slaapplek gebracht. De dozen heb ik gesorteerd. De spullen nemen we morgen mee naar school. Daarna ben ik met Dion en mama naar de supermarkt gegaan in serragambia, best aardig supermarktje! Nu gaan we lekker wat eten en op tijd naar bed want morgen hebben we onze eerste stage dag.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page