top of page

Dag 23

Vandaag hebben we een rustdag, voor mij niet want ik moet de auto maken. Om 9 uur ging de wekker, zelf was ik om half 9 al wakker. Ik had namelijk om 10 uur afgesproken met Ies en Wim om onze auto uit te gaan deuken. Als eerst geprobeerd om de motorkap open te maken, die zat muur vast. Uit eindelijk hebben we de grill er eerst tussenuit gekregen waardoor we meer ruimte kregen bij de motorkapsluiting en de motorkap toch open kregen. We hebben eerst gekeken waarom de rembekachtiger het niet doet, er hing een slangetje los. Erop en probleem 1 is verholpen! Daarna hebben we de auto voor een boom gezet en met een spanband om de boom en om het front gespannen. Ik moest dan stukjes achteruit rijden zodat het front weer een beetje recht kwam te staan. De bumper hebben we zo gelaten, gewoon een knuffel ervoor en de kentekenplaat ervoor klaar. Daarna hebben er de radiateur eruit gehaald, de radiateur stond krom en daardoor kon de ven niet draaien. De ven hebben we er ook gelijk eraf gehaald, even 3 gaatjes geboord splitpen erin en de viscokoppeling staat vast. De ven draait nu 100% mee zodat hij niet warm moet lopen. We zijn opzoek gegaan naar een andere radiateur, bij 1 garagebedrijf zou hij gaan zoeken en zou hij 70 euro kosten. Aangezien we hem aan een school geven hebben we besloten om er geen nieuwe of andere radiateur in te zetten. We zijn toen terug gegaan en hebben de oude radiateur er weer in gezet. Ondertussen hebben Wim en Ies de deuken in de motorkap eruit geslagen. De motorkap kon er dus ook weer op, met veel passen en meten en meer deuken erin slaan gaat de motorkap dicht! Oja en ook open! Daarna heb ik de grill een beetje aangepast en heb ik hem met ty-rips vastgemaakt. Om het imperiaal hebben we een spanband gespannen, want zelfs die is een halve meter naar voren geschoven. De auto ziet er wel weer wat beter uit nog niet optimaal maar hij rijdt! Rond 5 uur waren we klaar. Daarna heb ik de spullen uit gepakt en heb ik avond gegeten. S avonds met ik met Niels, Tim, Damian en Wilbert naar de strip gegaan, jaja zelfs hier hebben ze frikadel speciaal. We hebben 5 normale en 5 speciaal besteld. En lekker wat ze waren! Om half 2 waren we weer terug op het compount, tijd om te gaan slapen!


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page