top of page

Dag 11

Om 8 uur zouden we gaan rijden, uiteindelijk zijn we om kwart voor 10 vertrokken. We hebben eerst bij een tankstation de banden opgepompt en de auto’s vol gegooid. Rond half 1 hebben we een half uurtje pauze genomen in Tissint. Er liepen heel veel kinderen op de straat, echt super veel! We zijn daar op een terrasje gaan zitten, ik had een flesje water genomen. Jan heeft nog eieren gekocht om ze te bakken. Onderweg passeren we team Bruin die langs de weg gepauzeerd heeft. Eenmaal toen we even onderweg waren kreeg ik super leuk nieuws. Gister vroeg ik aan papa of hij ook nog naar Gambia komt, ik kreeg een denkend poppetje terug. Hij stuurde vandaag een lach poppetje, ik wist niet wat het betekenende en vroeg wat? Hij stuurde een foto van zijn vliegticket!! Ik schoot helemaal vol tijdens het rijden en ben gestopt langs de weg. De rest van mijn team kwam uiteindelijk een voor een aanlopen, ik heb Jan uitgelegd wat er was. Ik zat vol in tranen en kreeg een groepsknuffel van iedereen. <3 Ik ben toen overstapt van auto, ik reed met Jan mee en Theo die bij Jan in de auto zat ging met mijn Opel rijden. Onderweg hebben we super veel zandstormen gezien, je ziet al het stof opstijgen in de lucht. Om 4 uur zijn we aangekomen op de camping. We hebben ons weer geinstaleerd, om half 8 gaan we lekker eten, daarna nog even een jerrycan diesel in de auto gooien en lekker douchen. Verder ben ik niet veel van plan. 


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page