top of page

Dag 10

Vandaag lekker een rustdag. Zonder wekker wakker worden, maar gewekt worden door de vogels en zon. Heerlijk! Om half 8 werd ik als nog wakker maar toch nog even lekker blijven liggen. Uiteindelijk ben ik buiten gaan zitten met mijn laptop, ik heb toen even de afgelopen 3 dagen bij kunnen werken in mijn verslag en op mijn website. Daarna heb ik met mama, Heleen, Guusje, Niels en Jordy ontbeten. Gewoon een lekker stukje stokbrood met paté! Ik heb me na het eten omgekleed en daarna ben ik samen met Tim, Dion, Chris, Jordy en Niels naar het centrum gegaan. Toen we de camping af liepen kwamen we een man tegen die ons wilde brengen naar het centrum en met wat voor auto! Met z’n 7e in een Renault 4, en dat past!! De meneer bracht ons natuurlijk weer naar zo’n kamertje, daar zaten we weer met z’n 6e onderhandelen voor 3 djelleba’s. Voor 200 DH (20 euro)  hebben ze een djelleba gekocht. Toen we uit het kamertje liepen zijn we even wat gaan eten aan de overkant van de straat. Ik had lekker een sandwich met kaas en tomaat en een flesje water. Het was best lekker! Daarna zijn we naar een telefoon winkel gegaan voor Jordy want die had nog wat internet nodig. We zijn daarna doorgelopen naar een grote hal waar ze heel veel spullen verkochten en super veel fruit. Best kleurrijk moet ik zeggen. Aangezien we gisteren bij de garage hadden belooft een sticker te komen brengen met onze namen erop zijn we gelijk doorgelopen naar de garage. Ze waren aangenaam verrast dat we nog langs waren gekomen. Nog even bij de auto staan kijken die mee doet aan de Dakar Rally, ondertussen heeft de monteur een glaszekering voor mij gezocht want de zekering van mijn omvormer was gesprongen. Nadat de monteur de sticker op de muur had geplakt zijn we weer naar de camping gelopen, ff schoenen wisselen. Daarna ging ik met Tim en Chris naar een feesttent, aangezien dat een stukje lopen was heeft Jordy ons even boven op de berg gebracht. Na een lange wandeling zijn we eindelijk bij de tent aangekomen, het was eigenlijk niet echt naar onze verwachtingen. Het leek een beetje op de huishoudbeurs in Ahoy maar dan anders. We zijn dus al snel terug gegaan naar de camping. Eenmaal op de camping heb ik nog wat verslagen gemaakt en al snel was het tijd voor een groot feest. Theo was gisteren namelijk jarig, hebben met heel Go For Africa een 3 gangen menu gehad op de camping. Eerst een lekkere soep, daarna rijst met doperwten en wortels en speciaal voor ons hebben ze een kip geslacht, dus verse kip, daarna hadden we vers fruit. Het werd groot georganiseerd want er was een bandje die muziek speelde en 2 vrouwen die gingen dansen. Als verrassing hadden ze een taart voor Theo, dat was best lekker! Ik was het feestje even zat. Ik ben toen met Tim even een rondje door het centrum gelopen. Al gauw lopen we terug en ben ik lekker naar bed gegaan. 


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page